KLSE Stock Series Technical Analysis Hartalega, Supermax, TopGlove, Inari, DNEX - SHOULD YOU BUY? | BURSA Malaysia






In this video, I will share the technical analysis of a few top trending KLSE stocks: 1. Hartalega 2. Top Glove 3. Supermax 4. Inari 5. DNEX I will show how I use MA50, MA150 and MA200 lines to assess the price trend. I will also show how I use Heikin Aishi candlestick to assess the price trend. I will also plot MACD to show the momentum. --- Dalam video ini, saya akan berkongsi analisis teknikal beberapa saham BSKL paling popular: 1. Hartalega 2. Top Glove 3. Supermax 4. Inari 5. DNEX Saya akan menunjukkan bagaimana saya menggunakan garis MA50, MA150 dan MA200 untuk menilai trend harga. Saya juga akan menunjukkan bagaimana saya menggunakan Heikin Aishi candlestick untuk menilai trend harga. Saya juga akan merancang MACD untuk menunjukkan momentum.

Happy Investing! :)

Post a Comment

0 Comments